Lowongan Kerja PT Tiki Jalur Nugraha Eka kurir (Coordinator Customer Service - Surabaya) Juni 2013

PT Tiki Jalur Nugraha Eka kurir (JNE), berdiri pada tanggal 26 November 1990. Perusahaan ini dirintis sebagai sebuah divisi dari PT Citra van Titipan Kilat (TiKi) yang bergerak dalam bidang jasa kurir internasional. JNE memulai kegiatan usahanya yang terpusat pada penanganan kegiatan kepabeanan, impor kiriman barang, dokumen serta pengantaranya dari luar negeri ke Indonesia.

PT Tiki Jalur Nugraha Eka kurir (JNE) saat ini sedang mencari individu yang memiliki visi kedepan, bertanggung jawab, ramah dan disiplin sebagai:

Coordinator Customer Service
Surabaya (Jawa Timur)

Responsibilities:
• The resolution of the problem until the customer claims according to SOP
• Ensure all investigative process in accordance with SOP
• Coordination with internal and Surabaya branch network
• Make a summary report every month
• Daily reports for monitoring the settlement of claims
• Problem resolution to ensure timely claims

Requirements:
• Male / Female
• Minimal education D3 any field
• Max Age 30 years old
• Minimum 2 yrs experience in same field
• Healthy Physical & Spiritual
• Able to operate Ms. Office
• Understanding and response in any condition
• Have good communication skills, discipline, responsibility and honest
• Ability to work individually or in teams
• Able to lead and coordinate well

PT Tiki Jalur Nugraha Eka kurir (JNE)
Email : media.talent@jne.co.id CC 
nelly.chandra@jne.co.id
didik.iswanto@jne.co.id
agia.iw@jne.co.id
indah.perjuangan@jne.co.id
Expired : 25 Juni 2013

Get widget